1fatma_nurr 12 hafta oldu. Ara ara adet sancisi gibi ağrım oluyor arada belim ağrıyor sizdede oluyormu normalmi bu durum
Fer4h 1fatma_nurr bende bugün 13 oldum bendede oluyor ama kasıklar değilde bende sağ karnım ağrıyo özellikle o tafara yatmak beni çok zorluyor
Anneadayiii__ 1fatma_nurr bende de oluyordu doktorum ilk zamanlar için iyi değil demişti stress yapmayın
1fatma_nurr Fer4h benimde böyle alt karnim genel bir ağrı giriyor gibi sonra geçiyor adet sancisi gibi kramp da deglde tam bakalm haftaya kontrl var cinsiyet öğrene bildnmi canm seb
Fer4h 1fatma_nurr kordon bacak arasından geçiyor ne desem olmaz dedi cinsiyet iki hafta sonra ama benim ikinci gebeliğim ilkinden rahim büyümesi falan genel olarak karnı acıtıyor