Canım erken yapmışsın bende 8. Gün leke geldi doktorum erken yapma dedi yerleşme kanaması olabilir dedi. 11. Gün yine geldi bu sefer idrarda çıkmaz kan testi ver dedi. 111 le pozitif gördüm. Sonraki gün hatıra kalsın diye heveslendim bide kaset test yaptım silik çıktı. O yüzden içiniz rahat olsun strese girmeyin. Bol bol dua edin ve olumlama yapın bebeğinizle konuşun.. inşallah size tutunmuştur 🌸