Bebegimsu350 yok kız adı miran. Çok zor bir çocuk. Tam kolik bir bebek. Saatli ağlar ek gıdaya geçti hala kaka yapamıyor 🤕 zorla yaptırıyor kız valla.
Arslan yerine aslan daha naif aslında. Arslan yurt dışında, okul hayatında baya sıkıntı yaşatıyor çocuklara. Anaokulunda staj yaptım. Ordan biliyorum bende. Yine de karar senin tabi ki canım. Bence siz Alparslanı isiryorsınuz. Hiç fikrinizden dönmeyin derim. Eşinizi de ikna edin bir şekilde