Dün kontrolüm vardı Alper beyde kontrole gittiğimde suyumda bulanıklık görüldü kan ve idrar istedi nst ye bağladı. Sancım çıkıyordu ve bebek kakasını yapmış hemen apar topar yatırdılar normal doğum için tek kişilik oda daydım duş aldım plates yaptım ama sancım 7 de kaldı çoğalmadı. Hemen sezeryana aldılar gece 2 de bebeğin suyu gelmişti içeride susuz kalıyordu nabzı düşüyordu. Benimde tansiyonum yükseldi. Sezeryana alındım hemen girdikten 10 15 dakika sonra oğlumu gördüm çok iyilerdi mert bey doğumuma girdi. Hazal Ayşenur ve Leyla hemşireler vardı bayıldım hep benle konuştular muhabbet ettik mert hoca espriler yaptı. 3 4 gibi odaya alındım 2 kişilik ama baya büyük ve rahat çok ilgililer surkeli geliyorlar. Oğlum da bende çok iyiyiz elhamdülillah. Sizinde merak ettiğiniz şeyleri cevaplamak isterim. Çok memnun kaldım kesinlikle tavsiye ederim 🧡 🥰