mucizeolsunn inşallah cnm. onunda yaşı küçük, 23 oldu yanlış degılsem. O yüzden bekledi yoksa gecen sene yapıcaktı. Bide haklsın özeller baya pahalı o yüzden onlarda 1 yıl bekleyip birikim yaptılar biraz. Sizde yaşın gelene kadar birikim yapın biraz. Özel daha temkinli bir şekilde yapıyor, hem ablam kalan embriyoları dondurdu tutmazsa onları deneriz diye, cunku ilaclarda ayrı bir pahalı. Allah sanada nasıp etsın insallah içini ferah tut