Prensesannesibir benimde bir hafta hiç geçmeyen baş ağrılarım oluyor tansiyon yoksa sıkıntı olmaz. Soğuk kompres yapın alnınıza, kaşlarınızın başladığı noktalar akupunktur noktaları oralara biraz masaj biraz baskı yaparsanız doğal yollarla biraz olsun hafifletmiş olursunuz. Ben çözümü bu şekilde buldum tamamen geçirmiyor ama biraz rahatlatıyor geçmiş olsun :)