Kızlar bugün aşılama tedavisinin 7. Dozunu olacağım. Dün 6dozu oldum. Şimdiye kadar gonalf 37,5 oluyordum. Bugün 7. Dozu ve 8. Dozu 50 vurdur dedi doktorum. Bugün muayene oldum sağda 10mm solda 11mm gelişen yumurtam var. Cuma günü tekrar gel dedi. Gelişirse cuma gecesi çatlatma iğnesini vurdurup pazartesi aşılama yapar sanırım