Tazeanne68 Arkadaşlar Biberon almayı düşünüyorum da sizce en sagliklisi kullanışlısi hangi Biberon plastik büyüyünce rahat eline veriyorsun falan diyorlar ama sağlıklı mi bi bilginiz var mı
mbs44_16 Tazeanne68 0 6 ay icin cam aldim daha sonrasi icin plastik aldim cunku kendisi biseyler icmeye basladigindan elinden dusurunca cam kirilabiliyormus. Zaten philips lansinoh gibi markalar alirsaniz plastikleri de tamamen zararsiz
karaguzelirem_ Plastiklerin koku yapabileceğini duymuştum bundan sebep hem cam sağlıktır diyerekten Philips aventin cam biberonunu aldım 0-6 ay