Kızlar merhaba.. hikayemi yazmaya geldim ☺️suyum mu geliyor başka bişey mi diye post açmıştım geçen suyun anlaşılmaması mümkün değilmiş dün uzanırken fışşt diye aktı gitti biraz tabi tedirgin oldum hemen duş alıp 1 saat içinde çıktık. Gittik ve açıklık 1 parmak zaten 36 da da aynıydı.. direk suni sancı verildi korktuğum başıma geldi ama ilk 1 saat zorlanıp sonrasında karşılamaya çalıştım ağrıları. Nefes kontrolü çok önemli cidden. 5 cm e kadar gelen giden baktı çok etkilendim o konuda ama mecburlar maalesef her yerde böyle.9 saat suni aldım ve nst de ağrı gözükmüyor ben ise çok kötüyüm ve kızımın kalp atışları dengesi bozulunca dediler ki her an sezaryen olabilir..sonrasında bende inanılmaz bi ıkınma isteği geldi ama diyorum 5 cm’de olmaz ağrı geldikçe istemsiz ıkınma . Kızıyorlar ıkınma diye sonra arka arkaya baktı hepsi meğer kafası basınç yapıyormuş iyice sıyırdılar ben ıkın deyince ıkın dedi ebe bağırma dedi ama bağırmamak mümkün değil 😅ıkınmayı bilmiyorum büyük tuvalet var gibi. Son raddeye gelmişiz ama nasıl inanın anlamadım .. elhamdülillah birden topladılar beni çatala gittik çok hızlı oldu oralar :) Allah kimseyi bu yolda koymasın inşallah.. şahsi olarak sinir olduğum olaylar oldu olumsuz olarak ama burda anlatmaya gerek yok ☺️gerçekten de bebiş çıktığı anda kuş gibi oluyormuşsun o kadar çileyi çekmemiş gibi 😅sadece sonunda yavrunuza kavuştuğunuzu düşünüp sabretmeniz gerek.. inşallah çok güzel doğumlarınız olur sevgiler 🌸