Tugbaemirasaf Mrb kzlar şuan 39+1 deyiz . Gectiğimiz pazartesi 2. Çatı muaynemi oldum Nts de sancı gözukuyordu az ama ben hissetmiyordum bisey 2 cm de açilma var dedi dr. Heran hersey olabilir olmazsa hftaya pazartesi yine görusruz dedi. Nyse eve geldik 2 saat sonra flan kahve leke gelmis bnden ama bebeğim cok hareketliydi 3 4 saat hic durmadi kasilyor gbi oynuyor gibi artk rahatsz edici olmaya başlamştı ki gecti. Lekelenmem devam etti bi ara az bi kanlı gbi geldi sonra pembelesti ve kahverengine döndü. Ertesi gün damla damla devam etti bitti. Simdi normal beyaz akntim var sancim yok hic bi belirtim yok. Varmı boyle olan acaba nişan mı geldi sancı varda benmi hissetmiyorum diyorum. Kimi diyor nişandr dr git. Kimi diyor sancin yoksa yada suyun gelmediyse bisey olmaz . .ilk hamilelik olunca insan ne düşunşün kime inansn bilemiyor. Biraz uzun oldu k.bkmayn 🙁
Cansu10 Tugbaemirasaf vanım bende dün Çatı muanesi oldum bendede kanama oldu biraz bugünde hafif hafif geldi ama nişan gibi değildi bilemedim olur demişti doktor yarın gidicem doktora ağrı sancım Yok 40+3 deyim
Ummuskaan Tugbaemirasaf bendede aynı olmuştu çatı muanesinden sonra kırmızı leke geldi 2 cm açılmam vardı sancım nts de çıkıyordu ama ben hissetmiyordum 1 hafta öyle geçti sonra sancıyla hastaneye gittim doğum yaptım
Tugbaemirasaf Vallahi zaman geçmiyor ne düşünsem şaşrdm inanin. Pazartesi gidicem tekrar ozamana kadar bisey olmazsa
Tugbaemirasaf Durunun_annesi acımadı diyemem ama saniyelik biseydi . Ilk muaynede bağrmıstm ama bunda sesim ckmadi bile .