serra30 Kizlar 17 gun once asilama yaptik ama hep korktum test yapmaya negatif gorucem diye, ve bugun artik yapmam lazim, normal idrar testinde cikir sonuc dimi?
serra30 Esrashshshssh daha kopegimi doktora goturucem ahah ondan sonra haber veririm😄😄 bu arada 6ci asilamam ilk falan degil :))
karaguzelirem_ Çıkar canım ben evde yaptım aynı gün gidip sağlık ocağında da kan vermişim negatif çıkmıştı hem testimde hemde kanımda