Happy47 kendin strese girdiğin için bebeğini de strese sokuyorsun canım böyle zamanlarda hareketleri daha da azalıyor emin ol. Biliyorum çok zor bir süreç ben de başlarda bu sorunu çok yaşıyordum ama kendimi telkin etmeye çalışıyorum. Artık küçük bir embriyo değil kocaman bir bebiş içindeki bir şey olsa mutlaka bir belirti verir zaten. Ama bu demek değil ki belirtilere odaklanıp hamileliğini zehir edesin. Rahatla, duşa gir bebeğinle konuş. Gerçekten zor biliyorum ama denemeye çalış canım yoksa ilerri derece anksiyeteye doğru gider bebeğin doğduğunda da bunun etkilerini görürsün. Her şey güzel olacak, hiç bir problem yok bebeğim benimle de gün içinde kendine sürekli :) ben arada karnıma sarılmaya çalışıyorum iyi geliyor :)