MomyAsli_ evet sabah uyandığım da ağzımın tadı iyi ama dediğiniz gibi birşey yemeye başlayınca maalesef tatsızlaşıyor , bel ağrım bir üç dört gün olmuştu sonra dinlendim yatışıma oturuşuma dikkat ettim geçti . İnşallah sağlıklı gebelik geçirip sağlıkla kucağımıza alırız bebeklerimizi 🌸