Hazal966 bende almayı düşünüyorum bazen dışarı çıktığında emzirmek yerine dolaba koyduğun sütü alır sıcak su da alırsın termos ile sütü dışarda herhangi bir ortamda ısıtıp içirebilirsin veya bebek her zaman emmek istemiyor ama senin sütün olmuş oluyor sağman gerekecek . Öneriye gelince de arkadaşım kiwi almıştı manuel ve memnun kaldı .