Kızlar son 1 aydır gebelik suyum fazla çıktı 12 ocak sezeryan günü verildi 38. Hafta oluyor doğum sonrası bi sıkıntı sorun oluşuyor mu acaba şeker de yok kan tahlilleride iyi çıktı . Deneyimli anneler hamişler bilgilerinizi paylaşabilirmisiniz bu konuda 🙈