Irmakdkm canım iki gündür bende öyleyim 24 deyim şuan hatta bende mi üşüttüm sandım dün acile gittim idrar tahlili yaptılar ama iyi dediler. Benim kaldığım yerde hastanedeki doktorlar sıkıntı birşey olmaz geçer dediler gönderdiler bende bügün kendi doktoruma gidecem özele senin ki nasıl bir ağrı tam olarak