Yarenbyz53 ben 23+3 TE girdim. Devlette yarım saat kadar sürdü.benden küçük haftalarda iki kişi vardı sanirim 21 ve 22 haftalardi onların, kaç kez yattı kalktı yedi içti geri muayneye girdiler. Ki ozeldeki doktoruma devlette 23 +3 TE gün verildi geç mi diye sorduğumda hayır en Uygun dönem demişti