Merhaba güzel anneler ve anne adayları💕 17 haftalık hamileyim ilk aydan beri ağzımın tadı gitti resmen. Çok bulantı çektim şükür artık daha iyiyim yiyip içiyorum ama ağzımın tadı yerine gelmiyor böyle garip boş bir tat var sürekli :( bu geçecek mi acaba yaşayan var mı? Yoksa doğurana kadar devam mı :((