123-4o Haftadayım kahverengi lekelenmeler geliyor. Geçtiğimiz 1 hafta çok fazla kasık ağrım olmuştu. Bu hafta ağrılar hafifledi ama kahverengi lekelenmeler oluyor korkulacak bir durum var mıdır acaba?
Safiye2 123-4o lekelenme için doktoruna sordun mu düşük önleyici ilaç falan verdi mi canım yerleşme kanaması da olabilir ama doktoruna sor sen kasık ağrısı olmuştu bende ama lekelenme olmadı
123-4o Doktor muayenem yarın. Daha önce düşüklerim olduğu için korkuyorum. Daha erken olduğu için doktor net bir şey söylemedi ama ekstra dikkat etmem gereken şeyler neler olur bilemedim