21 haftalık hamileyim sabahları sanki günlerdir yemek yememişim gibi karnım öyle kazınmış şeklinde kalkıyorum ki resmen açlıktan ölüyormuşum gibi oluyorum normal mi sabaha karşıda böyleyim mesela tuvalete kalkıyorum saat ⅚ gibi aynı böyle midem kazınıyor gurulduyo çok fena oluyorum ya normal mi