Freefam Dun 7+0 da vajinal ultrasonla bebegin kalbini duymaya gittik yine duyamadik cumartesi gunu de gitmistik kontrole olcumlere gore bebek chmartesi gununden sonra kuculmus kalbi gozukuyor ama duyulmuyor cunartesi 90 atiyodu dun 116 atiyor gorunuyor. Doktor bebegin dusecegini soyledi kanama falan gozukmuyor. Ben napicagimi bilmiyorum yikildim haziran ayinda da bebegimi kaybetmistim baska bi doktora randevv aldim basina boyle bisey gelip sonra saglikli devam eden var mi
Dilan21122112 Bu süreçte sıkıntı sodres bebeğe zarar olabilir başka dokdurlar git ve vajinal otrasyin çok deneme derim
Freefam Dilan21122112 birazdan baska bi doktora daha gidecegim umarim umut verici konusur yikilmis durumdayim
071018 Freefam kötü düşünmeyin insallah birsey olmaz ilaç faaln verirler kalbi atarken kanama yokken neden düşsün canm 🙏
Erzurumlianne Bende 6 haftaliktı devlet hastanesine gitmiştim bebek yok boş kese düser falan diye korkutmuşlardı.pat diye suratıma söylemişti. Kanama falan da yoktu benim.2 hafta bekledim gitmedim doktora. 8 haftalikken özele gittik gayet de göründü. Sağlıklıydı. İnşallah seninde öyle olur.
Freefam Erzurumlianne inşallah benim de oyle olur bugun gittigim doktor daha umutlu konustu keseyle bebek uyumlu cok kucuk ama bekleyelim biraz bazen boyle olabiliyo gec dollenme olabiliyo falan dedi insallah benim bebegim de yasar
[silindi] Benimde ilk gebeligimde yok dediler atışı yok dediler ,bizde hemen başka hastaneye gittik altan duyuldu ,hemen bir kişiye guvenmeyin