Merhaba kızlar tam kan sayiminiz 11in altına düştüğünde doktorunuz ne gibi önlemler aldı? 11 in altına düşmezse müdahale etmem demişti ama düşmüş henüz kontrole gitmedim. Aynı zamanda demir ve kalsiyum da da düşüş var yukseltememişim 🤷 sizlerin doktorları ne önerdi ve ya ne ilaç verdi işe yaradı mi