Sevvalll42 valla canım benimde maddi durumum çok çok iyi , bende liseyi bitirdim sigortacıyım geçen sene tekrar sınava girdim fizyoterapi bölümünü kazandım gitmedim hem iş hem okul çok zor olacaktı okuyabilirsen gene okursun meslek sahibi olursun benim eşimde kıskanırdı gözünden bile sakınırdı ama en sonunda patladım yani yapacak bişey yok sürekli para harcıyorum bir şeyler alıyorum nereye kadar ?? Bi zamandan sonra sıkılıyorsun dört duvar arasında kalıyorsun şimdi hamileyim bebeğe istediğim şeyi alıyorum eşime hesap mı vereceğim ister 100 ister 500 kendim çalışıp harcıyorum çok şükür şimdi kendi evimize geçeceğiz onun içinde bir masraf evin masrafı ayrı taşınması ayrı tek kişiyle bazı şeyler olmuyor maalesef eşini al karşına konuş yakında biyerde veya tanıdık birisinin yanında çalışabilirsin bu kadar sınırlamasın valla eşim şimdi bana işten çıkma sakın diyor 😂 ben doğumdan sonra çalışmayacağım diyorum gözünü korkutuyorum birikim yapsın diye