Hilalalaa Kızlar 6 haftalık hamileyim diğer gebeliğim 9 haftalık kalbi durduğu için kürtaj oldum. Bugün doktor kan sulandırdı hem iğne hem hap verdi doğuma kadar kullacaksın dedi aynı durumu yaşayan var mı merak ediyorum
Minezra Hilalalaa evet bende iki kere yasadığım için öncesinde şuan onları kullanıyorum ve çok şükür bebeğimin kalp atısını duyduk 🤲
Safiye2 Hilalalaa ben kullanıyorum canım 2 kürtaj 1 kimyasal gebelik var benimde hamile kaldığım gibi kullanmaya başladım hem oskopar hemde ecopirin 32. Haftada hapı kesti şuanda doğuma kadar sadece iğne kullanicam
Asya5461 Hilalalaa bende öyle oksapar kullanıyorum sadece aynı durumdayız aynı haftalık hamileyiz bişey sorucam canım çok sık tuvalete çıkıyormusun belirtilerin varmı?Rabbim sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin inşAllah.Kalp atışını ne zaman duydun
Safiye2 Hilalalaa rapor çıkarsın mutlaka canm raporsuz çok pahalı iğneler düşük önleyici başladı mı peki ben 32. Haftaya kadar düşük önleyici de kullandım
Hilalalaa Asya5461 kalp atışlarını bugün gittiğimde duyduk . Sık idrar var özellikle de geceleri ve bulantılarım da başladı
Asya5461 Hilalalaa benim ilk hamileliğim öyleydi .Ama şuan sık sık gitmiyorum .O kadar bulantım yok .Anlamadım .Değerim arttı keseyi ve bebeği gördük 5+3 te yarın inşAllah bende kalp atışını duyarım .Bu zamana kadar belirti olmadımı hiç sende .Korkuyorum böyle belirtide olmayınca