Jalovemes Az önce hastaneden bilgi aldım dışardan gelen doktor için doğum fiyatı 24 bin TL istediler benim gibi bilgi edinmek isteyenler için yazmak istedim arkadaşlar hani 16 bin değişmicekti 😂
mbs44_16 Jalovemes dogumunuz ne zaman. Birde dr disardan olunca fiyat sabitleme yapmiyorlar galiba dimi
Jalovemes SenaaaNurrrr başımdan aşağı kaynar sular döküldü resmen 16 binden 24 e yükseltmek çok değil mi ya
SenaaaNurrrr Jalovemes kesinlikle çok fazla bu egepol hep böyle ama 25 binden 45 bine yükseltirler doğumu hiç bir özel hastane bu kadar zam yapmadı
Jalovemes SenaaaNurrrr gerçekten vicdansızlık bu kadar zam hiç bi şehirde bu kadar yüksek fiyata doğum görmedim
SenaaaNurrrr Jalovemes ben orada takipliyim 25 bine doğum paketi sabitledim ama bu kadarda olmaz şikayet etmek lazım bunları
Jalovemes mbs44_16 fiyat sabitlemeye gerek yok bundan sonra değişmicek zaten dediler doğumum Şubat sonu Mart başı
mbs44_16 Jalovemes 24 dr a 24 hastaneye vercez o zaman hastane ne kadar alirsa dr da o kadar aliyor galiba
Jalovemes mbs44_16 doktor hastaneden daha çok alıyo diye biliyorum bizim doktor hastane 16 alırken 20 bin alıyodu şimdi aradım kendi doktorumu bilgi almak için size sonra dönüş yapıcaz dediler
Ecem335 Ecem335 ay az kalmış bizimde subat ilk yada 2. Haftası hayırlısı ile sağlıkla kavuşalım bebişlerimize inşallah
bensu_35 Benim doktorum 14 alıyorum hastane 16 alıyo demişti aralıkta ama ocak girdi doğurdum doğurucam devlete gidicem çok aşırı zam yapıyorlar