Sedoliko Kızlar selam , gebelikte 6.haftamdayım. Doktorum Tsh ın düşük olduğunu söyledi dahiliyeye yönlendirdi. Sıkıntı yaratır mı bu durum. Yaşayan var mı benzer bir durum ?
Sedoliko Sedoliko yükselmesi için ilaca filan başlatıyorlarmış. İlaçsız yükselmesi için önerisi olan var mı?
Aylinaz Bence tekrar bir tahlil yaptır Tsh değerleri çok oynuyor benim de 4,1 di beni de doktor dahiliye ye yönlendirdi ama ben bir daha yaptırınca bu sefer 1,6 çıktı. Daha önce de başıma 2 kere daha geldi istersen tekrar baktır
Sedoliko @Sevim__ @Aylinaz Baktırdım tekrar bu defa 0,01 çıktı. Moralim aşırı bozuldu. Umarım sıkıntı yaratacak bir durum değildir. Pazartesi doktora görüneceğim tekrar 🥺
nazelakcay Sedoliko sizin yine iyi benim TSH değerim 0.003 çıktı gebeliğin ilk zamanlar ilk üç dört ay olabilir gebeliklerde dedi düzelmezse öyle ilaç dedi doktorum gebelikte endokrinede gittim şimdi 24 haftalığız şükür düzeldi endişe etmeyin bence ama kontrolü elden bırakmayın yinede ☺️ ilaç kullanmanız gerekirde korkmayın kullananlar var hep🌸
Sevim__ Sedoliko benimde öyleydi çok hızlı çalışıyordu ve aşırı kilo vermiştim o dönem 1 ayda 10 kg vermiştim hamilelikte nefroloji doktoruna iç hastalıklarına gastroenteroloji bölümünde hepsine muayne olmuştum ama sonra yükseldi kendiliğinden ekstra bir ilaç vs kullanmadım içinizi ferah tutun benim arada bir çarpıntım oluyordu sadece
Sedoliko nazelakcay doktor verirse ilaç kullanmayı düşünüyorum , ama ilk 3 ay bu şekilde düşük olması korkuttu beni açıkçası. Çocuk için en gerekli olduğu zamanlar diye okudum🥺
nazelakcay Sedoliko bende öyle okudum hep ama endokrine gittiğimde gebelikte düşüyor normal bir kaç ay izleyelim dedi
rahsan Sedoliko benim de başlarda tsh çok düşüktü t3 ve t4 de sınırın üstündeydi. Tek başına tsh a bakmıyorlar zaten ama ilaç kullanmak gerekiyor ben de 3-4 ay ilaç kullandım anca düzeldi. Korkutmayın kendinizi ama bir dahiliye doktoru ile ilerlemenizde fayda var. Başlarda 15 günde bir kan verip ilacın dozunda duruma göre arttırma azaltma yaptı doktor sonrasında dizeldi şükür ama yine de ayda bir baktırıyorum tiroid değerlerine.
Sedoliko nazelakcay bende 1 ay önce endokrine gittiğimde çok takılma önemli değil dedi rahatlattı ama sonra araştırdıkça korkmaya başladım. Umarım sıkıntı yaratmaz hepimiz sağlıklı bir şekilde kavuşuruz yavrularımıza 🙏🏼🥹
Sedoliko rahsan @Sevim__ sağolun kızlar , umarım sıkıntı oluşturacak bir durum olmaz ve yavrularımıza sağlıklı bir şekilde kavuşuruz 🥹