N3F3RT4RI Hanımlar günaydın, 8 haftalık hamileyim 5. haftadan beri bulantıyla uğraşıyorum. Sizin bulantı ne zaman bitti? :(
3438FG N3F3RT4RI 32 haftalığım benim hiç olmadı. Herkese göre değişir bu. Umarım en kısa zamanda geçer. Allah affetsin o hissiyattan nefret ediyorum. Birde midem çok hassastır benim ama Rabbim yüzüme güldü resmen 😂
Elif311 N3F3RT4RI o tamamen bünye ile alakalı benim 7. Aya doğru azaldı ama hâlâ daha ara ara bulantılarım oluyor . Ama geneli 3. Aya doğru bitiyor
N3F3RT4RI cokbilmismom ay ben de prilam içiyorum akşamları yatmadan önce ama genelde sabahları istifra ediyorum yine de. Kac tane içiyorsunuz prilamı?
Miraysevinen Ilk 3 ay benim de çok bulantılarım olmuştu normalde de midesi çok hassas biriyim ama 2. Trimester de rahatlamıştım şimdi 37+1 im bulantılarım 1 2 haftadır yeniden başladı onlar da midemin çok fazla yanmasından dolayı oluyor
curlysister N3F3RT4RI herkese göre değişiyor ama benim de aynı sizin gibi 5. Haftada başladı ve 8-10 arası çok şiddetliydi. Şu an 12 olacağım aralıklarla oluyor öncesine göre şükür diyorum zamanla geçecek inşallah sizin de
Gzlhn N3F3RT4RI 9+1 deyim 5. Haftadan beri benimde bulantım var prilam içmesem kusuyorum içiyorum kusmamı durduruyor ama bulantıyı kesmiyor 2. Gebeligim benim oğlumda 17. Haftaya kadar kustum ben inşallah busefer erken biter 2 dilim zorla tost yiyorum sabahları bastırsın midemi diye
N3F3RT4RI Gzlhn inşallah daha erken biter bu sefer sizin de. Evde çocuk olunca daha da zor idare etmek. Ben de tek tip besleniyorum, farklı hiçbir şey yiyemiyorum
Xxxmelodi666 N3F3RT4RI moralinizi bozacağım ama benm ilk gebeliğim doğurana kdr sürdü hatta doğumdan sonra bile bir kaç gün devam etti 🙄bu gebeliğimdede 35 haftalık olduk hala kusuyorm bulantıda hat safhada
cnsuozz N3F3RT4RI ben bugün yarın doğuma gidicem inanmazsın hala midem bulanıyor doğuma da 20 günüm var geçmiyor 🤷🏻♀️🤦🏻♀️
cokbilmismom N3F3RT4RI ben gece yatmadan iki tane içiyorum yeterli oluyor bana haftada bir iki yine bulanıyor ama ilaç içmeden önceki gibi değil. İlaç içmeden önce sabah akşam rutin yum yediklerimi çıkarıyordum çok kilo vermiştim. Eğer size dozu yeterli gelmiyorsa günde 4 taneye kdar içiliyor
Parsmommy N3F3RT4RI bir şekilde geçiyor bende daha çok var diye yakinirdim 30+3 e geldim bile . Limonla meyveyle idare ediyordum o süreçte zor gerçekten Allah yardımcınız olsun🙏