Ebruj Dün yaptığım yükleme testinde gebelik şekerim 50 gr 1 saat sonra 157 çıktı. Hiç beklemiyordum. Çok üzgünüm. Bu süreci sağlıklı geçirmek istiyorum. Başına böyle şeyler gelen tecrübeli annelerden tavsiye istiyorum. Korkmalı mıyım?
3438FG Ebruj Öncelikle çok geçmiş olsun. Korkmanıza gerek yok. Doktorunuzla beraber önlemini alıyorsunuz. Yaptırıp bilinçli olmanız ne güzel 🌺
Ecemnm Ebruj benim de 50 grm yüksek çıktı doktorum 75 lik yaptı o da normal çıktı sizden 100 Luk veya 75 lik ister inşallah cikmaz
e_blue_sky_a Ebruj elbette beyaz unla yapılmış herseyi yemekten korkmalısın özellikle dikkatsizce dışarıda yenen yemekler çıkarıyor ve zor düşüyor. Şeker asla yok. Az da olsa kaçamak yapayım desen çıkıyor ve düşmüyor
Ecemnm Ebruj biraz ara verin bence haftaya yapın vücut dinlensin ben öyle yaptım ve şekerden uzak durdum o sürede sürekli yoğurt tarçın ve limonlu su içtim sizde bir hafta dikkat edip öyle yapın bence