Vctry1706 benim 24. Haftada şekerim çıkmadı yüklemede sınırdaydı sadece.. şu an 31 haftalığım tesadüfen annemin şeker ölçüm cihazıyla ölçtüm çok yüksek çıktı ve çok da dikkatli yiyorum 1 kaç kere kaçırmışımdır sadece neyse şeker ölüçüm cihazı aldım şimdi sürekli ölüçüyorum ve daha da azalttım yakında aç kalıcam galiba ve tahminim 29. Haftadan itibaren artmaya başlamış şekerim meyve tüketiyordum onu da kestim şimdi haftaya kontrolüm var kendimce diyet uyguluyorum.. yani demem şu ki şeker sonradan da çıkabiliyor çıkmadı diyip abartmamak lazım benim de kilo alımım çok hızlı olmuştu aynı senin gibi dikkat etmeme rağmen🤷♀️