Cucu_01 Hypenia bende 30.haftqmda gittim 1.600 kilo 40 cm boyunda bugün de 30+4 olduk maşallah bebişlerimize👼❤️
Hypenia 071018 maşallah nazar değmesin 💕 evet yaptırdım çıkmadı birşey 9 marta denk geliyor ama önce doğum yaparız gibime geliyor normal düşünüyorum hayırlıısıyla siz?
071018 Hypenia ben sezaryen düşünüyorum ama heo dua ediyorum kendisi normal doğumu seçsin birden doğuraym diye 😀 bende de 7 mart gösteriyor normal doğum için banada o tarihten erken olue gibi geliyor
Hypenia 071018 bende öyle ama normal tercihim tabi o zamanki şartlara göre bakacağız bence biz başarırız 😂😂🙏🏻
Safiye2 Hypenia 32+1de 2050 gramdi 43cm dedi şuanda 34+2 olduk ne kadar oldu bilmiyorum merak ediyorum
inarches Safiye2 Bebişinizin kilosu ve haftası kaç oldu acaba yazdığınız haftalarınızda benimde sizinle aynı çıktı bebişin gelişimi oyüzden merak ettim 🙈
Safiye2 Hypenia teşekkür ederiz 💙 girdim canım 32. Haftada başladı nst bakalım şimdi 35de gircez haftaya ondan sonra doğum için tarih vericek sezeryan olacağı için 😊