Haticeinalpulat Merhabalar kızım 4 yaşına girecek ilkim sezaryen oldu normal doğum için gittim suyum bitti dendi şöyle böyle beni sezaryene aldılar şimdi normal doğum istiyorum bayram bukana gidiyorum önerisi olan yorumu olan var mııııııı lütfennn
momofmychildren Haticeinalpulat ben de kıvılcım bektaşa gidiyorum memnun musunuz doğum ücreti fiyatı aldınız mı
Haticeinalpulat Şimdilik bir sıkıntı yok , ssvd kabul eden biri olduğu için gidiyorum , fiyat almadım daha her geçen gün fiyatlar artıyor
lavitaebella Ben de yasemin ilkite gidiyorum. İlk sezeryan doğumumu kendisi yaptı Şuan 35+2yim normla istediğimden bahsettim. Neden olmasın dedi ama kem küm etti😊Bayram bukan ın ssvd hikayesi var mı?
Haticeinalpulat lavitaebella evet evet hatta ilk kontrole gittiğimde komtrole gelen bi anne vardı bak bunlar da ssvd oldu demişti
lavitaebella Haticeinalpulat ne güzel. Benim de bir aklım normali bekle diyor ama beklenmedik durum sonucu sezaryana alınırım diye korkup planlı sezaryen mı olsa diyorum.