deletedmom734 Smyyglgn54 herhangi bir zararı yok... neden istemiyorsunuz? Bebekte varsa bunun önceden bilinmesi sizin faydanıza olur... ama ben gebelikten öncede gebeliktede şeker durumuna dikakt ettim asla 1 kalıp çikolata veya dondurma bile yemedim o yüzden o tatlı şurubuda içmem diyorsanız o başka tabi
Cerenerb Smyyglgn54 eğer Allah korusun bebekte şeker varsa çözümü yok ki canım Bence yaptırmak çokta gerekli değil eğer açlık ve tokluk şekerin normalse.bebeğe dünyanın şekerini veriyosun çünkü o şerbeti içtiğinde.tabi ailede şeker varsa genetik olarak şekerin normal değilse ayrı o zaman düşünme bile yaptır
melkebtt Smyyglgn54 ben yaptirmadim zararli oldugu için dr dan bir dunya sey soyledi yaptirmadim die birde suyum fazla cikti su fazlalagini sekere vurdular farkli sebepleride var tabiki ama sebebi ne bilmiyoruz seker yuklemesini yaptirmadigim icin
Ebraradinn Ben yaptırmadım açlık tokluğa baktı doktorum değerler normal istersen yaptırma gerek YÖK dedi
Smyyglgn54 Cerenerb ailemde şekeri olan kimse yok, Doktorumda 24.haftada seker yuklemesi testi icin cagirmisti Napicam bilmiyorum istemiyorum
Cerenerb Cerenerb eğer karbonhidratlı besinler yada şekerli şeyler yemiyorsan kontrollü yiyorsan yaptırma bence ama yiyorsan yaptır
Matcianne Verdikleri içecek meyveli soda tadında aşırı şekilde şekerli değil ben bir tanıdığımın doğuma iki gün kala gebelik şekerinden dolayı bebeğini kaybettiğini duyduğum için yaptırdım en azından şu an rahatlıkla karbonhidrat içeren besinler yiyebiliyorum
MelekAnnesi52 Smyyglgn54 canım Instagram'da bir sürü doktor soru cevapta yaptırın diyo senin değerine göre yaparlar zaten Allah korusun bebeğine bi zararı dokunabilir doktorun tavsiye ederse mutlaka yaptır
Kumral60 Smyyglgn54 Soyle soyleyim canim gebelik sekerin varsa ve bilmezsen diyet yapmazsan kalici oluyor sonra erken dogum riski anne karninda ani bebek olumu bebegin hizli kilo alimi ve suyunun artisi hep sekerden bir ton sekerde yuklenmiyor vucuda oyle yazilmis ama sadece iki dilim baklavada olan seker kadar eger hic tatli yemiyorum dersen baska ama hepimiz hergun kat kat fazlasini aliyoruz sonra birde gizli seker varsa aclik toklukla belli olmuyor cok basit birsey bunun kararni artik sen ver.
Ozgyvzmna Kumral60 aynen öyle bende bugün yaptırdım limitin altında çok şükür ama içim rahat etti. Bir oturmada kocaman yaş pasta yiyen kadınlarız yani bir meyveli suyumu içmicez yani bu kadar büyütmeyin doktorunuz öneriyorsa yaptırın vardır bir bildiği
Ozgyvzmna Smyyglgn54 Bugün yaptırdım limitin altında çok şükür ama içim rahat etti. Bir oturmada kocaman yaş pasta yiyen kadınlarız yani bir meyveli suyumu içmicez yani bu kadar büyütmeyin doktorunuz öneriyorsa yaptırın vardır bir bildiği