H-ckerana
Ahh ah seni varya öyle iyi anlıyorum ki 16 haftalığım başından beri sürekli iç sıkıntısı hep mutsuzluk ağlama sanki büyük bir derdim varmış gibi kalbimde hep bir sıkıntı Allah affetsin ağrına gitmesin ama içimden de gezeyim edeyim adla gelmiyor,ama evde de oturmak istemiyorum ruhum daralıyor. Dua ediyorun bolca Rabbime ama nasıl geçecek acaba ??Yardım lütfenn 😔