Tugcetarar demi bence de 3 4 5 aylar en rahat geçirdiğim aylar iştahım gayet yerinde ve bütün gün uyuyordum hafta da 2 gün temizlik yapıyordum evime yetiyordu. Ama simdi göz altlarim şişmeye başladı uyku gözümden akıyor. Eşim de benim yüzümden yatamıyor çok zorladı oğlumuz bizi. Şimdiden başladı 😄🤭