Taila Şuan 25 haftalık hamileyim kızlar oğlum var beş yaşında evi komple boyamamız gerekiyor sizce bekleyeyim doğuma yakınmı yapayım yoksa şimdiden yaptırayım mı daha ağırlaşmadan? Sizce ??
deletedmom734 Taila ağırlaşmadan yap canım 30dan sonrası herkeste aynı olmasada genelde zora biniyor iyice... boya badanayo bitir temizliğinide yaparsın veya yaptırırsın sonra zaten elini kolunu kaldıracak halin olmaz
Taila Bende onu düşünüyorum ya şimdi yapayım diyorum eşimde acele etmiyo hiç yaparız yaparız diyo şimdi iyiym ama sonra daha zor olucak benim için 😕