Rabia6606 Merhaba kızlar ben dün bartholin kistinden bir operasyon geçirdim mandalina dan daha büyüktü 20+5 günlük hamileyim . Hamilelikte antibiyotik tedavisi gördünüz mü bebeğe Bir zararı olur mu. ? Çok korkuyorum.
gata Rabia6606 korkacak bir şey yok enfeksiyon bebek için çok çok daha tehlikeliymiş. Bu yüzden ben enfeksiyon geçirdim ve doktorum bana hemen antibiyotik verdi kullandım. Kulaktan dolma bilgilere değil doktorunuza inanın. Eğer doktorunuz içinize sinmiyorsa onu değiştirin.
Tugcetarar Rabia6606 ben hamilelikte hem dis ağrısı icin hemde enfeksiyon icin surekli antibiyotik kullandim doktor onerisiyle tabiki cok şükür hicbir yan etkisi olmadi 38 haftaligim
Rabia6606 gata daha önceki gebeliklerin de hiç ilaç kullanmadım bunda da enfeksiyon sebebiyle kullanmak zorunda kaldım acaba bebeğe zararı olur mu diye korkuyorum