Efnan-77 Eloomm çıktı adetime 10 gün vardı dün verdimde 2.25 çıktı yükselirmi bakalım pazartesi bidaha vericem
Efnan-77 Eloomm bende öyle düşündüm sonuçta o hormon kanda yükselmişki 0 dan yükselmeye başlamış bundan önce 2 kere vermiştim hep 0.100 çıkıyodu
Mzzz Efnan-77 çok erken vermissin canım yumurtlaman ya yeni olmuştur yada dahaca olmamistir o kadar erken vermissin yani
Efnan-77 Mzzz ymurtlama zaönımı kendim anlıyorum akıntım oluyo adetim bittimten 3 4 gün sonra oluyo genelde kzıımdada öyle oldu temizlendim 3 4 gün sonra ilişki oldu ve hamile kalmışım bu ayda yumurtlama zamanı denedim o zmandan bu vakte 12 gün falan oldu
Mzzz Efnan-77 yumurtlamadan 10-12 sonra kanda çıkmasi gerekirdi canım yinede birkaç gün sonra tekrar kan ver bakalim