Maryhoney bu sabit miktarlı bir ödeme değil. Öncelikle e devletinizden SGK dökümünüzu kontrol edin,rapor başlangıç tarihinizden geriye dönük 1 yıl toplam ödenmiş prim tutariniza bakın. Sabit bir miktar olmadığından kastım bu. Siz işe gitmezsiniz priminizin asgarî ücretlik kısmı bile ödenmez belki tam tersi şirketiniz size ekstralarini bile priminize yansıtır ve asgari ücretten biçtiğiniz ödeme tutarını arttırır. Bunun net toplamını çıkarın ücte ikisini alacaksınız.