Fatmanur1141 Merhaba kızlar, Pcos hastasıyım ve ilaç kullanmadan adet olmuyorum. Doktora gittim yumurtalık tembelliği var dedi. Bu durumu yaşayan var mı? Bu durumda olup gebe kalan? Neler yaptınız? Lütfen yardım edin nasıl bir yol izlemem lazım? 🥹
kubraaa123 Fatmanur1141 ben yaşadım o durumu 1 sene içinde de iki kere hamile kaldım ilki düşük oldu, şuanda da 23 haftalık hamileyim. Pcosla hamile kalabilmenin bana göre şartları belli bir gebeliği aklından çıkaracaksın ilişkini gebelik üzerine yapmayacaksın iki düzenli spor ve protein ağırlıklı beslenme yapacaksın en azından benim gibi hamile kalana kadar.