Ben pek memnun kalmadım açıkçası özele geçtim. Testleri eksik yaptılar hep bir ton uğraştık.Sahra Hanımın yorumları güzeldi diye gittim 3 ay ama asistan doktorlar bakıyor ve her gittiğinizde farklı kişi oluyor düzenli takip yok yani.Tüm herşeyi baştan anlatıyorsunuz.Sürekli aynı doktordan da randevu bulamıyorsunuz başka doktora randevu alıyorsunuz mecburen kendileri randevu vermiyor ve randevu saatlerine göre almıyorlar genelde 8.40da randevum olup 10da muayeneye girdiğimi biliyorum bir şey söyleyince de bekleyeceksiniz yapacak bir şey yok diyorlar. Daha fazla dayanamayıp özele devam ettim.Herkes aynı sorunu yaşar mı bilemiyorum.Kendi yaşadığımı anlatmak istedim sadece.