Edalinaz 4 haftalık hamileliyim Dün ilk kontrole gittim doktorum aspirin yazdı karnım dan iğne vurulmamı istedi düşük önleyici ilaçlar verdi 2ay önce kanama oldum düşük yaptım suan icin kanamam ypk anlamadığım şu aspirin kanama yapmazmı sizce kullanmalımıyım
Kgndus Edalinaz asprin kan sulandırıcı ilaç canım benim kan pıhtılaşmam var o yüzden kullanıyorum iğnede muhtemelen o yüzden vurun demiştir hiç test yapılmadan mı verdi bunu
Aminea Edalinaz benim 2 düşüğüm var doktorum önlem amaçlı bana kullandırmıştı pıhtılaşma olmaması için o kanama yapmaz kanı cıvıklaştırır. Muhtemel iğnede verildiyse oda pıhtılaşmayı önlemek için. Herhangi bir pıhtılaşma olduğu durumda bebek kaybedilebilir çünkü. kullanın Allah ın izniyle
Aminea Edalinaz bu arada ben 30. Haftama kadar kullandım. Sonra 32 de bıraktırıyor doktor tedaviye kadar. Sizde nasıl olur bilmiyorum yine doktorunuz yönlendirir.
Swan97 Edalinaz bana da asprin verdi ben de düşük yaptım. Pıhtılaşma problemi olduğunda önlem amaçlı asprin veriyorlar çünkü pıhtılaşma düşüğe neden oluyor. Kaç haftalıkken düşük yaptınız