Atlarlayasayan Linnaella sonuç 1/250 ve daha büyğk olursa riskli çıkıyor senin sonucun iyi görünüyor ense de 2,5 üzeri riskli diye biliyorum tabi doktorunuz en doğru cevabı verir size.
Cansu10 Msalbyrk Pazartesi’ye kadar bekleyelim dedi doktor ama suni istemiyorum ya suniden sonra sezeryana dönmesinden korkuyorum kendi sancım gelmezse sezeryan istiyorum
NejlaSrc Msalbyrk Merhaba! Bebekte omurga gelişimi ile ilgili bi test duydunuz mu yada yaptırdınız mı
Msalbyrk Cansu10 hmm doğru dyon. Pzartesi belli olcak yani . Hayrlsi olsun pazartesine kdar gelmezse adını nazlı koy bari😁😁