Ecesec Arkadaşlar merhaba 32+0 ım 2 dk da 60 ı gören sancılarım var nst de yatısım yapıldı. Daha önce iki sezeryanım var? Sizce doğum olur muu? Olursa bebek yaşar mı? 2060 kg şuan
Cceydadurmaz Ecesec o sancıyla doğurmazsın bence ama kilosu iyi bebeğin 2 kg altını kuveze alıyolar ciğer geliştirici yapılması lazım bebeğine solunumdan dolayı yatabilir kuvezde. Sen hastane misin