sevv12 oğlum 5 ay 20 günlük. Kesinlikle goon premium soft. Bimin bezi dediğiniz jelly and willy mi neydi sanırım. Aşırı kötü kokuyor. Kremli bir bez ve çok ağır kokusu. İçeriği de çok iyi değil diyorlar ama sızma vs yapmıyor onu biliyorum. Molfix kesinlikle alma şuan rezalet ötesi. Yeni seri diye berbat ettiler bezi. Çiş miş tutmuyor. Ben bendekileri hep dağıttım valla. Sleepy i çok beğenemedim. Kalıpları hem dar hemde dışından bile kakası gözüküyor. Genelde kim kullanıyorsa taşırıyor dedi ama son zamanlardaki serisi iyi diyorlar. Bir kaç marka daha kullandım ama kesinlikle goon premium soft u öneririm. Mesela gece oğluma takıyorum sabah değişiyorum 12 saat takılı kalmış oluyor ne pişik ne sızma yapıyor. Tabi ilk aylarda 12 saat takmıyorsunuz o kadar kalmıyor popolarında ama çok iyi bir bez. Taşırma sızma hiç bir şey yapmıyor.
E bebek ve migrosta falan satılıyor sadece🤗