seizetheday sedseda suyu gelişimi güzel sıkıntı yok dedi sadece nstde bi sancı çıktı o da artmadığı sürece sıkıntı değil dedi bizim ilki sezaryendi ikinci de öyle olacak o yüzden 37 de gün belirlicez zaten
sedseda seizetheday ben de 35+3 üm merakla bekliyorum ne zaman doğacak ilk doğum benim şu anlık normal gözüküyor
seizetheday sedseda hakkınızda hayırlısı olsun inşallah ilk heyecan korku ayrı ikinci de ayrı oluyor sağlıkla gelsinler 🙏🤗🌸