mor_menekse hayır vitamini azalmıyor bunynla alakalı cok araştırma yaptırmıştım hatta peygamber efendimiz bile zamanında emziren kadınların çocuğu olunca ikinciyi bile emzirin demiş bunala alakalı bişey okumuştum ayrıca halamın kızı doktor kendisi bebeği küçükken tekrar çocuğu oldu ikisini bir emzirdi hatta ama ikisini bir emzirmek zoe olur yAni ben öyle düşündüm bende hiç kesmedi. Taki sütüm azalıp bitene kadar 5 ağ emzirdim sonra alışkanlık yaptı diye kendim kesmeye karar verince sütüm birden kesildi hatta süt değil şeffaf bişey aktı tadına baktım cok acıydı yani tam zamanında kesmişim. Siz bence kendinizi rahat hissedene kadar emzirin sonrası zaten kesmek isterseniz kesersiniz etraftan dinleyenede kulak asmayın bence ☺️