Zeynep1225 Dünden beri midem aşırı derecede yanıyor ve dakika başı kramp giriyor sürekli gaz üretiyor sanki dayanılmicak gibi . Daha önceden çok fazla mide yanması çekmedim ilk kez böyle bir şey başıma geliyor . Hamilelikten kaynaklı mıdır kızlar?
Tugcetarar Zeynep1225 gaviskon surup kullanin veya rennie doktorunuz yazsin rahatlarsınız yogurt ve kefir tuketin sut diyolar ama sut zaten mideye gaz yapan bi içecek
Petriks 31+5 ben 2 gündür okadar ağrım varki migdemde dün hastaneye gittim doktorum ilaç ve serum verdi öyle rahatladım bu gece yine başladı uyutmuyorda 🥺