Dygu1122 Kızlar sonunda bende doğurdum kızımı sağ salim sezaryen doğumla 02.01.2024 tarihinde kucağıma aldım soracağınız soru varsa yanıtlayabilirim 😍
Yassey Dygu1122 Allah analı babalı büyütsün canım bugünde benim var banada dua et sağ salim kucağıma alıyım inşallah
Tbyk Dygu1122 gözünüz aysın sağlıkla büyütün inşallah. Spinal mi oldunuz ne kadar sürüyor toplam işlem. Doğum esnasında heyecan vs oluyor mu bende 35. haftadayım stres heyecan korku başladı
Dygu1122 Ayseeeminiss amin canım çok teşekkür ederim. Çok şükür iyiyim yürüdükçe dahada iyi oluyorum sezaryende kesinlikle bolca yürümek gerekiyor başka türlü olmuyor gerçekten
Ayseeeminiss Ben daha çok erkenim düşunmek için ama korkuyorum normalden de sezaryandan da 🤣nasıl dogurcam bilmiyorum (19.haftadayim)
Dygu1122 Ayseeeminiss ben hep normal istedim ama bebeğim dönmedi makat gelişliydi mecburi sezaryen oldum bende çok korktum ama hiç korktuğum gibi olmadı sezaryen sonrası zorluklar oluyor illaki ama dayanılmıcak tarzda değil bebeğim için değer diyorum
Ayseeeminiss Dygu1122 önemli olan ikinizin sağlığı çok geçmiş olsun güzel gunlerde büyüt bebeğini canım 💗
Dygu1122 Yassey amin canım çok teşekkür ederim sağsalim kucağına alırsın inşallah dualarım seninlee🤲🤲
Dygu1122 Ayseeeminiss kesinlikle öylee çok teşekkür ederim amin canım.. darısı sana olsun inşallah ❤️
Dygu1122 Tbyk amin çok teşekkür ederim canım. Spinal oldum uyuşturma işlemi hemen oluyor 2 dakika içerisinde sonrasında 10 dakikada bebeğim çıktı sonra beni diktiler 15-20 dk da o sürdü yarım saat 45 dk fala sürüyor en fazla toplamda canım