iyi geceler kızlar. cuma sabah yatışım yapılıcak. Aç karna gidicem. muhtemelen suni sancı alıcam. Çok korkuyorum acı eşiğim düşüktür regl sancısına bile gelemiyorum. Hem doğum sancısı hem suni sancı benim için kombo olur herhalde. Saatlerce sancı çekip açılma olmamasından da korkuyorum. Lütfen beni biraz rahatlatır mısınız çok stres oldum..🥴😮💨kolay açılma için ne yapabilirim hem evde hem hastanede