aysegullerg Bugün tam 34 olduk yaklaşık iki saattir adet sancısı gibi ağrım var ve geçmiyor bu sancı mı bebeğim 2 hafta önden gidiyordu çok endişeliyim uyanık biri var mı adet sancısı ara ara vajinaya iğne batımı geçmiyor
bensu_35 aysegullerg eğer ağrı 5 dk da bir giriyorsa ve şiddetliyse doğum sancısıdır ama değilse yalancı sancıdır korkma
umrumdadegil aysegullerg hastaneye git görün istersen geçmiyorsa sancı olabilir. Bir de duş al bak geçecek mi yalancı sancıysa geçer
2erkek1kiz aysegullerg 34 te benımde oldu ama önce güzel bir duş aldım sonra bekledım sancılar çok azaldı ne olur ne olmaz diye gıttım acile pelviks kas kısalmış istirahat et dedi doktor 37+3 oldum çok şükür ama çok iş güç yapmıyorum ayakta fazla kalmıyorum benımde 2-3 hafta önde bebeğim 🥰
aysegullerg Duş alayım, sabah doktor kontrolüm vardı zaten çok gerildim küveze falan alırlar doğarsa diye daha da paniğim galiba bebekte hareketli şuan baya